MIJN 4 FAVORIETE YOUTUBERS

Hello there,

Mijn favoriete filmpjes op YouTube om te kijken zijn vlogs en hauls. Ik ben ook op heel wat kanalen geabbonneerd. (Bijna) iedereen kent natuurlijk wel de bekende YouTubers zoals Beautygloss, Vera Camilla, en Liza Koshy. Vandaag vertel ik wie mijn 5 favoriete YouTubers (Zowel Nederlands als buitenlands) zijn, die juist misschien niet iedereen kent.



Reese is Amerikaans, vegan, en ze post beauty en lifestyle gerelateerde video's. Ze post hauls, tips, bullet journal & workout video's etc. Ze heeft al bijna 400.000 abbonees, maar ze is echt mijn favoriete YouTuber!




Ik heb Bonnie's Vlogmas trouw gevolgd, ze heeft zelfs heel de maand december gevlogd. En nu uploadt ze (Winter) vlogs elke maandag, woensdag en vrijdag. Ook heeft ze een héél leuke serie genaamd kringloopkwartier, dat gaat over dat ze in 15 min. een outfit moet vinden voor iemand anders in een kringloopwinkel. Ik volg haar al bijna een jaar, vind haar vlogs altijd gezellig en goed geëdit.

3. INDIA GRACE


India Grace is een Engelse YouTuber, en ze maakt hele leuke hauls, vlogs en Make-Up tutorials. Ik vind vooral haar What I got for Christmas/Birthday & GRWM video's leuk!

4. ALL ABOUT LEONIE




Leonie heeft ook 25 dagen gevlogd in December voor vlogmas, and I liked it! Ze heeft ook regelmatig mukbangs, shoplogs en weekvlogs. Ook heeft ze een serie genaamd Hebben of Haten, waar ze dingen test zoals Action Make-Up zoals in de video hierboven.

Dit was het weer, hopelijk heb je er iets aan gehad! :-)

Bye,
Vi

Reacties